Een vraag stellen aan de deskundigen in het A.Vogel informatiecentrum kan via WhatsApp of Facebook Messenger.
Vragen worden op de werkdagen (maandag t/m donderdag) binnen 8 uren opgevolgd.
Hoe werkt het met WhatsApp?
Hoe werkt het met Facebook Messenger?
1. Met je Facebook account ga je naar https://www.facebook.com/avogelnl/
2. Door te klikken op 'Bericht versturen' begin je de chat met A.Vogel.
3. Door de tekst 'AAN' te versturen als bericht geef je aan dat wij met je mogen communiceren via Facebook Messenger en dat je akkoord gaat met ons privacy statement. Op de site van Facebook kun
je lezen wat zij doen met jouw data.
Vervolgens stel je via Facebook Messenger jouw vraag en we reageren op werkdagen (maandag t/m donderdag) uiterlijk binnen 8 uur.
Hoe gaan we om met gegevens?
A.Vogel gaat zorgvuldig om met jouw gegevens en zorgt ervoor dat elke verwerking van gegevens voldoet aan de toepasselijke wet- en regelgeving.
A.Vogel kan gegevens van je verzamelen indien je via WhatsApp contact opneemt. A.Vogel gebruikt persoonsgegevens uitsluitend met de in het Privacy Statement omschreven doeleinden en zal alles in het werk stellen om de verzamelde persoonsgegevens te beschermen. Het is niet de bedoeling dat A.Vogel via WhatsApp bijzondere persoonsgegevens verzamelt, zoals informatie omtrent je gezondheid. Wij wijzen je erop dat je door het ongevraagd verstrekken van bijzondere persoonsgegevens aan A.Vogel B.V. uitdrukkelijk instemt met de verzameling van deze gegevens.
De inhoud op deze site is alleen bedoeld voor informatieve doeleinden en is geen vervanging van professioneel medisch advies, diagnose of behandeling. Raadpleeg altijd een zorgverlener bij persoonlijke medische problemen.
Laatste wijziging op deze pagina: 10-09-2024