background

Bestelinformatie A.Vogel webwinkel

Bestelproces en leveringsinformatie

Wie zijn wij? En waar kun je terecht voor je vraag?
A.Vogel B.V.
J.P. Broekhovenstraat 16
8081 HC Elburg
0900 - 2 46 46 46 (gebruikelijke belkosten)
info@avogel.nl
Kvk Apeldoorn 08009304
BTW NL006446565B01

A.Vogel B.V. in Elburg is in Nederland de licentiehouder van A.Vogel. Uw bestelling via de webwinkel van avogel.nl wordt uitgeleverd en geïncasseerd door De Online Drogist.

Verzending en bezorging
Levertijd: voor 21:30 besteld op werkdagen, morgen in huis.

Het is drukker dan normaal. Houdt u rekening met een levertijd van maximaal 2 werkdagen.

Wij verzenden uw bestelling dezelfde dag als:

  • U op een werkdag voor 21:30 uur heeft besteld
  • Als u voor een andere betaalwijze dan bankoverboeking heeft gekozen
  • Alle producten van uw bestelling op voorraad zijn.

Wat is de levertijd van producten die niet voorradig zijn?
Als één van de artikelen die u besteld heeft niet voorradig is, wachten wij maximaal 5 dagen tot uw bestelling compleet is. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht. Mocht uw bestelling na 5 dagen nog niet compleet zijn, dan verzenden wij alvast de voorradige producten. De ontbrekende artikelen ontvangt u op een later moment. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Hieronder vindt u een overzicht van de dagen waarop u uw bestelling kunt ontvangen. De hieronder genoemde bezorgdagen zijn indicatief en zijn alleen van toepassing op bestellingen waarvan de producten voorradig zijn en wanneer u niet met bankoverboeking heeft betaald.

Besteld op

ma di wo do vrij za zo

Bezorgd op

di wo do vrij za ma ma

 

Kan ik mijn bestelling volgen en wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
U krijgt op de dag van verzending een Track & Trace code. Met deze code kunt u uw bestelling vanaf de volgende ochtend traceren. Als u niet thuis bent dan wordt het pakket meestal bij de buren geleverd. Tijdens het bestelproces kunt u aangegeven dat uw bestelling niet geleverd mag worden bij uw buren. In totaal wordt het pakket vier keer bij u aangeboden. Indien de bezorging niet is gelukt, ontvangt u bericht in uw brievenbus met informatie over de vervolgstappen. Daarnaast kunt u zien waar uw bestelling is met behulp van de Track & Trace code. 

Hoe gaat het bestelproces?
U kiest de gewenste producten en gaat vervolgens naar winkelwagen. Op die pagina kiest u voor afrekenen. Vervolgens komt u in het bestelproces. Het bestelproces kent 4 stappen.

Stap 1: uw gegevens
U kunt ervoor kiezen om u te registreren als vaste klant. U kunt er ook voor kiezen om snel te bestellen zonder registratie. Vervolgens vragen wij om uw gegevens en om het adres waar de producten bezorgd mogen worden. Ook kunt u aangeven of uw bestelling wel of niet bij uw buren geleverd mag worden.

Stap 2: wijze van betalen
Vervolgens kunt u aangeven op welke wijze u wenst te betalen. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. U kunt kiezen uit:

  • Ideal;
  • Bankoverboeking (na ontvangst van uw betaling versturen wij uw bestelling);
  • Billink (u ontvangt na plaatsen van uw bestelling een digitale acceptgiro per email: deze dient u binnen 14 dagen te voldoen.)
  • PayPal
  • CreditCard (geaccepteerde kaarten zijn Mastercard, Visa en American Express)

Stap 3: orderoverzicht
U krijgt een totaaloverzicht van uw bestelling en ziet de betaalwijze waarvoor u heeft gekozen.

Onderaan het orderoverzicht dient u akkoord te geven op uw bestelling.

Stap 4: bevestiging
Heeft u gekozen voor een Ideal betaling dan maakt u in deze fase van het proces verbinding via Ideal met uw bank.

U krijgt een melding dat uw bestelling afgerond is en u ziet nogmaals het totale besteloverzicht. Binnen enkele minuten ontvangt u ook via de e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Niet tevreden?
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent over de wijze waarop uw bestelling is afgehandeld dan kunt u mailen naar info@avogel.nl of bellen naar het A.Vogel informatiecentrum (tijdens kantooruren): 0900 - 2 46 46 46 (gebruikelijk belkosten)

Verzendkosten (bezorgkosten)
Er wordt uitsluitend in Nederland, België en Duitsland uitgeleverd. De bezorgkosten bedragen €3,95 voor Nederland en België. Voor Duitsland zijn de bezorgkosten €6,95. Voordat de betaling gedaan wordt, zal de totaalprijs kenbaar worden gemaakt. Boven de 20 euro worden er geen bezorgkosten in rekening gebracht voor bezorgingen in Nederland en België. Voor Duitsland zijn er vanaf 70 euro geen verzendkosten.

Leveringstermijn
Wij streven ernaar om het product binnen twee werkdagen te leveren. Veelal zal het mogelijk zijn om producten die op werkdagen voor 21.30 uur zijn besteld nog diezelfde dag via PostNL te verzenden. Uiterlijk zal het product binnen 6 dagen na bestelling worden geleverd. Is dat niet mogelijk (producten tijdelijk niet op voorraad) of is er om een andere reden vertraging, dan ontvangt u binnen 6 dagen na plaatsing van de bestelling bericht en heeft u in het recht de bestelling zonder kosten te annuleren.

Betaling
De wederpartij is verplicht om aan de overeengekomen prijs te voldoen.

Verkeerd(e) artikel(en) ontvangen
Bij ontvangst van een verkeerd artikel controleert u eerst welk artikel u heeft besteld en welk artikel is bevestigd via de e-mail. Komt dit niet overeen met de ontvangen artikelen, neemt u dan alstublieft zo snel mogelijk contact op met de klantenservice (info@deonlinedrogist.nl).

Privacy
De door u verstrekte gegevens worden opgenomen in het A.Vogel klantenbestand. In dit bestand worden ook de gegevens opgenomen die noodzakelijk zijn voor de afwikkeling van de bestellingen, zoals bestel-, bezorg- en betalingsgegevens. Het klantenbestand wordt gebruikt voor de uitvoering en afwikkeling van de bestellingen en voor marketingdoeleinden. U ontvangt alleen commerciële e-mail als u ons hier nadrukkelijk toestemming voor heeft gegeven.

Overeenkomst herroepen
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF) , maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook de versie zoals die op de website van thuiswinkel staat downloaden.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddelen als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. 

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. 

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."

Retourformulier
Wij verzoeken u het retourformulier (PDF) in te vullen, uit te printen en mee te sturen met de retourzending. Ook als u het product zonder opgave van redenen terugstuurt, verzoeken wij u dit formulier te gebruiken. Het retouradres vindt u op het formulier. Zonder het retourformulier kan het langer duren voordat de retourzending kan worden afgehandeld.

 
Retouren en garantie

Lees hier meer over Retouren en garantie.

De Online Drogist t.a.v. Afdeling Klantenservice
Postbus 20546
1001NM Amsterdam

Snelle levering, wel zo prettig


 Klantbeoordeling 9,2!

 Op werkdagen voor 21:30 uur besteld en betaald? Morgen in huis!

 Gratis verzending bij een bedrag boven de €20,-

A.Vogel webwinkel

Bestelinformatie
Wijze van betalen
Wat is de levertijd?
Heeft u een klacht?
Algemene voorwaarden
Privacy statement
Contact

Bestellingen worden verzorgd door De Online Drogist. Vraag de drogist om advies.

Meld je nu aan! Gratis nieuwsbrieven en specials van A.Vogel

Inspiratie voor een gezond leven!

Het mooiste stukje natuur ben je zelf